top of page

Poznej učitele: napoví vám obsah lednice!

Aktualizováno: 10. 1. 2022

Tentokrát jsme vyzpovídali vyučující, kterou řadíme mezi letošní nováčky. Přečtěte si rozhovor a zkuste uhodnou o koho se jedná, napoví vám třeba odpověď na otázku co všechno se nachází v její lednici, nebo jestli má sklep!


Dobrý den paní učitelko.

Dobrý den.


Jaký předmět učíte na AHOLu?

Učím anglický jazyk, druhý ročník učím politickou geografii a třetí a čtvrtý ročník učím regionalistku, což je odbornější ekonomický zeměpis.


Jak jste se k tomuto povolání dostala?

Dostala jsem se k tomu tak, že jsem vystudovala univerzitu. Tam jsem studovala předměty, které mě bavily samotnou na střední škole a chtěla jsem zkusit povoláni učitele, a co povoláni učitele obnáší. Tak jsem se dostala právě na střední odbornou školu AHOL.


Chtěla jste být vždycky učitelka?

Vždycky jsem vyučující být nechtěla, popravdě jsem do posledních měsíců nebyla rozhodnuta, jestli se do tady tohoto povoláni pustím. Protože je to povoláni, které má dělat člověk, který má rad práci s lidmi. A má rad obsah, který bude následně ty žáky učit.

A je to velice specifická práce, která není jednoduchá, což jsem už zjistila. A stále na tuto otázku neznám odpověď. Protože být učitelem není rozhodnutí jednoho měsíce, ale je to taková delší životní cesta.


Co děláte ráda ve vašem volném čase?

Ve svém volném čase ráda cvičím nebo cestuji, což je moji největší vášní a je to věc, kterou dělám nejraději a dává mi pocit svobody. A mimo to se zajímám o aktuální dění ve světě.


Kde všude jste byla?

Dvě léta jsem pracovala v Anglii, v přímořském městě Brighton a jedno léto jsme byla pracovně ve Skotsku. A jinak jsem byla v různých zemích Evropy. Jedna z mých posledních cest byla do Itálie. Kde jsme ujeli autem asi 1000 km. A navštívili jsme 5 krásných měst.


Co máte v ledničce?

V ledničce mám sušené rajčata, parmazán, tři druhy pomazánek, artyčoky, paštiku, máslo, olivy, víno a Coca Colu. (Smích) (Všichni se stavíme)


Chtěla byste si zkusit učit nový předmět?

Možná nějaký jiný cizí jazyk, ale pravděpodobně bych se do odborného předmětu nepouštěla.


Jaké mate auto?

Mám škodu Octavii kombi. Bílou.


Umýváte ji často? (Bílá barva)

Umývám ji tak, aby se nezničila. (Haha)


Hrajete nějaké počítačové hry?

Počítačové hry nehraju a nikdy mě to k nim netáhlo. Nějak jsem neobjevila v sobě vášeň k nim.

Mate sklep?

Mám dva!


A můžeme je vidět?

Ano! (Smích)


Autor: Filip Adamus 2.OT

21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page