top of page

Hvězdy mezi námi: Nikdy není pozdě začít! Karolína Maňasová



Jak si přišla na to, že by si chtěla dělat atletiku?

Přes školní závody, kde jsem to chtěla zkusit a začalo mi to jít, tak jsem se tomu začala více věnovat.


Kolik ti v té době bylo?

Asi 14 nebo 15, což je na atletiku celkem pozdě.


Jak často trénuješ?

Teď zhruba 5krát týdně.


Jaký je tvůj největší dosavadní úspěch?

Asi titul halové mistryně nebo vicemistryně na 60 a 200 metrů.


Je na atletice nějaká disciplína, která tě baví méně?

Já běhám jen sprinty, ale jakákoliv technická disciplína.


Máš nějaký atletický vzor?

Asi klasicky Usaina Bolta a držitelku světových rekordů na 100 a 200 metrů.


Baví tě i nějaký jiný sport kromě atletiky?

Ano, hodně lyžuji.


My jsme slyšely, že moc krásně kreslíš.

Ano, moc mě to baví. Kreslím už od školky a mám dokonce devítiletou základní uměleckou školu.


Proč sis vybrala zrovna AHOL?

Asi v podstatě kvůli atletiky, protože jsem z Nového Jičína, kde nemáme moc možností co se týče atletiky i školy a líbí se mi, že mě AHOL i hodně podporuje,


Chceš pokračovat na vysokou školu?

Určitě ano, ale úplně přesně ještě nevím kam.


Myslíš si, že je nějaká zaručená cesta k úspěchu?

Vydržet a nespěchat. Někteří atleti mají největší ,,boom” třeba v patnácti, ale pak se už dál nedostanou.


Autorky: Alexandra Nežiková, Adéla Olšáková 2.PL


129 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page