top of page

Hvězdy mezi námi: David Vrubel

Vítejte v nové rubrice Hvězdy mezi námi, ve kterých se zaměřujeme na úspěšné studenty a absolventy střední odborné školy AHOL. Dnes si můžete přečíst rozhovor s parahokejovou mladou nadějí - Davidem Vrubelem, studentem 4. ročníku ortoticko-protetický technik.



Jak ses dostal k parahokeji?

Když byla on-line výuka, konkrétně zrovna můj oblíbený český jazyk, tak mi zavolalo neznámé číslo a já nevěděl kdo to je, takže jsem to nezvednul, později mi ale přišla zpráva, že to byl trenér České reprezentace a že si chce se mnou promluvit. Jelikož jsem dlouho dělal rozhodčího v Kopřivnici, tak jsem si nejdřív myslel, že bude chtít, abych dělal rozhodčího. Zeptal se mě, zda to nechci vyzkoušet, tak jsem souhlasil.


Jak dlouho se parahokeji věnuješ?

Na profesionální úrovni zhruba rok.


Jaký je tvůj největší dosavadní úspěch?

To se tak nedá říct, ale asi největší úspěch je turnaj v Německu, kde jsme hráli proti Německé a Švédské reprezentaci a tam jsem si připsal jednu asistenci.


Čeho bys chtěl dosáhnout?

Samozřejmě nejvyšším bodem kariéry každého parasportovce je paralympiáda. Na tu minulou jsem se bohužel nedostal, kvůli maturitě, ale za 4 roky bude paralympiáda v Itálii.


Máš nějaký parahokejový vzor?

Je to můj kolega Fíla. Je mu 16, je moc šikovný, parahokej hraje od svých devíti let, takže nějaké ty zkušenosti tam má a já samozřejmě pracuju na tom, abych na tom byl stejně.


Co tě nejvíce baví na oboru ortoticko-protetický technik?

Asi ta práce s lidmi, rád s nimi komunikuji a taky, že jsem jich hodně zajímavých poznal.


Máš oblíbený předmět?

Když nad tím tak přemýšlím, tak to asi opravdu bude čeština, protože naše vyučující má skvělý přístup a občas si od ní i věci pamatuju, což je u mě spíše výjimečné. (smích)


Škola a tréninky jistě zaberou mnoho času, máš i nějakou oblíbenou volnočasovou aktivitu?

Rád chodím ven s přáteli a samozřejmě občas zahraju nějakou tu počítačovou hru.


Myslíš, že je nějaká zaručená cesta k úspěchu, máš nějaký klíč jak docílit úspěch?

Myslím, že hlavní je z ničeho se nepodělat.





Autorka: Alex Nežiková, Adéla Olšáková 2.PL

26 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page