top of page

Vernisáž manželů Motýlových


Dne 17. 9. 2020 třídy Pedagogického lycea s paní učitelkou Mgr. Zuzanou Sedláčkovou vyslechly na vernisáž paní Elli Tiliu Motýlové. Ta se konala v galerii Ahol a zahrnovala i některá díla z básnické sbírky “Struska”, předčítané autorem samotným, a to manželem paní Motýlové, panem Ivanem Motýlem. Sbírku obohatil některými básněmi, vytvořenými i pro okolí AHOLu a AHOLu samotnému. Jeho básnická sbírka získala ocenění Ministerstva kultury ČR a Památníku národního písemnictví, kde skončila jako druhá nejkrásnější kniha roku 2019.


Obrazy byly zajímavě propojeny s básněmi a autorův procítěný přednes v nás dozníval ještě dlouho po skončení. Mezi obrazy můžete najít i povedeně namalovaný výhled ke zvonku u vstupu do školy, který opravdu, dle mého názoru, je velice podobný realitě (až na ty modré koule ovšem).

Teď už mi snad jen zbývá přidat můj názor, jakožto účastnice této vernisáže vzkazuji všem našim čtenářům, že vernisáž byla zmatená a příliš uspěchaná, to je jediná věc, kterou bych chtěla vytknout.

A abych nekřivdila, musím vyzdvihnout, že každý obraz měl zajímavou myšlenku a někdy jsem se ve slovech pana Motýla opravdu ztratila a tzv. přenesla svou duši do dějiště obrazu. Zakončím to tedy s úsměvem a už teď se těším na další vernisáž a přeji paní Motýlové a panu Motýlovi spoustu dalších úspěchů.



5 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Za tebou- autorská tvorba

„Začalo to takhle…Vracela jsem se domů z práce. Jak již u mě bylo zvykem, cestou zpět jsem se vracela vždycky zkratkami, abych byla co nejdříve zpátky, což v té tmě, která je v zimě brzy, nebyl vždyck

bottom of page