top of page

Volání o pomoc z Hladových her

Aktualizováno: 20. 10. 2020

Nově příchozí studenti si ve dnech 1. a 2. 9. 2020 užili pořádnou nálož dobrodružství v areálu Penzionu Praděd na Malé Morávce. Žáci, kteří se po dobu nezbytně nutnou proměnili ve splátce, popisují své zážitky adresované paní ředitelce následovně:



Vážená paní ředitelko,

chtěla jsem Vám poděkovat za adaptační kurz, na kterém jsem byla minulý týden. Díky němu jsem poznala spoustu nových přátel a také mé úžasné nové spolužáky. Odnesla jsem si z něj mnoho zážitků a vzpomínek, které bych Vám v tomto dopise chtěla vylíčit.


První den nám moc nepřálo počasí. Neustále pršelo a byla zima. Po ubytování jsme šli na oběd, který nikomu nechutnal. Po něm následoval zábavný program, kdy nás paní třídní vnesla do světa Hunger Games. Dostali jsme za úkol natočit film, který měl představit náš obor v postapokalyptickém stylu. Natáčení mě neskutečně bavilo a přijde mi, že jsme se u něj nejvíc spřátelili a seznámili. Užili jsme si u toho spoustu legrace a nápad, aby Marušku hrál kluk, mě pobavil nejvíc. Zrealizování bylo ještě lepší! Jsem ráda za to, co jsme vytvořili a je mi trochu líto, že jsme na to neměli více času, abychom to mohli dopilovat. Za natočený spot jsme získali 2. místo.


Večer jsme si všichni sedli do kruhu a paní učitelka společně s jejím teamem nám představovala, co všechno zažijeme na AHOLu. Ukazovala nám kroužky, výlety, kterých se můžeme účastnit, nebo certifikáty, které škola nabízí. Moc mě překvapilo, kolik možností na AHOLu máte, a určitě bych se ráda pustila do nějakých kroužků, nebo bych si ráda udělala kurz ECDL.


Ráno jsme měli na výběr ze švédských stolů, ty byly super. Počasí se mnohonásobně zlepšilo a svítilo slunce. Čekalo na nás spoustu dalších her, stříleli jsme z luku, předávali si pantomimicky zprávu, tahali raněného na saních, fotili se s různými předměty v originálních pózách. Moc jsem si adapťák užila a bavil mě. Po obědě následovala cesta domů.


Chci Vám poděkovat za to, že jsme se mohli zúčastnit tak úžasného adapťáku, který byl fakt super! (Až na to jídlo). Odvezla jsem si mnoho skvělých zážitků a navázala nová přátelství.

Natálie Chlopčíková



 

Vážená paní ředitelko,

chtěla bych Vám sdělit, jak probíhal náš adaptační pobyt, který se konal v termínu 1. - 2. 9. 2020 v Penzionu Praděd.


V den konání pobytu jsme se všichni sešli ve třídě, kde jsme si vysvětlili školní řád. Poté jsme se přesunuli na parkoviště, které se nachází hned před střední školou. Když nastoupily i další obory, odebrali jsme se k odjezdu. V autobuse nás všechny štvalo mít roušku, protože přes ni bylo nedýchatelno. Cestu jsme však všichni vydrželi a po domluvě s naší třídní učitelkou se vydali na pokoj.


S novými spolubydlícími jsem se ihned spřátelila. Po delší době si nás paní učitelka zavolala do budovy zvané Ježek, kde jsme nejprve hráli seznamovací hry a poté i natáčeli video o našem oboru. Role byly rozdány a ihned se mezi námi projevil komik třídy, který si neuměl zapamatovat text a přitom hrál hlavní roli.


Nesmím samozřejmě opomenout "skvělé" jídlo. K obědu byl servírován květák s brambory, kde nebylo zcela jasné, co je co. Večeře byla o něco lepší. Poté si nás kluci z SM1 našli na Instagramu a pozvali nás na pizzu, ale nesměli jsme se navštěvovat, takže z toho sešlo. Večer jsme opět v Ježkovi hráli další hry, třeba poznávačku filmových znělek.


Druhý den následovala rozcvička, po které mě ještě týden bolely všechny svaly. Prožili jsme si opravdové hladové hry během dopoledních aktivit pro nás připravených. Celý adaptační kurz hodnotím rozhodně kladně.

S pozdravem Klára Koryčanová


 

Vážená paní ředitelko,

první zářijový týden jsme byli společně s dalšími novými studenty na adaptačním kurzu.Upřímně jsem byla ze začátku velmi vyděšená. Čím více se den odjezdu blížil, tím více obav jsem měla. Naštěstí jsem brzy zjistila, že k tomu nebyl důvod.


Při příjezdu na penzion ze mě všechen strach opadl rychlostí blesku. Děvčata, která byla se mnou na pokoji mi přišla velmi sympatická. Po chvilce seznamování na pokoji jsme se s třídou, paní učitelkou a animátory přesunuli do nedaleké budovy, kde jsme začali náš pobyt zajímavou poznávací hrou, jež nám prozradila koníčky a talenty spolužáků. Netrvalo dlouho a já poznala, že v této třídě mi nebude ani trošku špatně. Jak spolužáci, tak paní učitelka mi padli do oka. Také bych ráda pochválila práci animátorů. Program byl opravdu skvělý a čas díky nim utíkal rychleji.


Přestože to s počasím příliš nevyšlo, adaptační kurz jsem si užila. Na některé věci budu s radostí vzpomínat do konce života. Třeba na úkol, který jsme dostali při slosování. Měli jsme natočit krátké video, a jelikož téma kurzu bylo "Hunger Games", rozhodli jsme se pro natočení krétké verze tohoto filmu v našem podání. Abych pravdu řekla, nejdéle trvalo natáčení samotného slosování. Ale stálo to za to! Velmi jsem si užila hlavní program, jenž se odehrával v den odjezdu. V různých disciplínách jsme bojovali o body a nakonec jsme společně i s třídou SM1 získali za oba dny první místo.


Sečteno, podtrženo, adaptační kurz byl jednoduše super. Přestože jídlo nebylo špičkové, mi tam nic nechybělo a bylo o nás hezky postaráno. Jsem moc vděčná, že jste nám dala tu možnost jet na místo, kde vznikla spousta vzpomínek a přátelství. Sice ještě hledám s novou třídou společné záliby, ale věřím, že se brzy vše změní a prožijeme spolu krásné čtyři roky.

S pozdravem

Ema Mikolášová



16 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page